Projekt je zaměřen na dekarbonizaci výrobního odvětví kosmetiky prostřednictvím vývoje nové technologie pro tzv. bezvodou kosmetiku (waterless cosmetics) a vývoje aplikací pro zcela nový segment, který je nazývám Circular Beauty. Oba dva výše zmíněné trendy patří mezi 3 nové tzv. globální megatrendy v kosmetice. A jejich cílem je snížení uhlíkové stopy kosmetických produktů i ingrediencí a vybudování nové kategorie kosmetických produktů na bázi cirkulární ekonomiky.
Výsledky prokázaly velký potenciál akceptace a použití. Více než 70% členů populace ČR je ochotno některý z produktů v tabletách využívat při různých příležitostech.
Na tento výzkum navázal detailní výzkum, které blíže charakterizoval postoje cílové skupiny k celému konceptu. Koncept populaci ČR velmi zaujal a má vysokou líbivost.
Přidaná hodnota konceptu pro zákazníky je dána úsporou vody a přírodností kosmetiky.
Rovněž potenciál nákupu takovéto kosmetiky je velmi vysoký – 87,6% cílové skupiny by si takový produkt koupilo. Jedná se o velmi vysoké hodnoty – na ČR zcela neobvyklé, které svědčí o velkém zájmu o tento typ produktu.
Dokonce 52% spotřebitelů jej po týdenním použití považuje za lepší než stávající používaný produkt. To svědčí o velkém potenciálu práškových produktů.
Výhody nového produktu jeho uživatelé popsali takto
Produkty na bázi waterless comestics a cirkulárních ingrediencí uvádíme na trh v segmentech, kde má tento koncept jasnou přidanou hodnotu a kvantifikovatelné benefity. Produkty jsou výstupem celého technologického procesu, který je vytvářen a ověřován v rámci projektu.
Produktová strategie byla zvolena na základě realizovaných marketingových výzkumů.